Veelgestelde vragen
Wij begrijpen dat veel klussers vragen kunnen hebben als zij iets willen gaan huren. Om het huren transparanter te maken, hebben wij hier alle veelgestelde vragen op een rijtje gezet.
Mocht jouw vraag er niet tussen staan? Neem dan contact met ons op!
Wat is borg?
Waarom vraagt GECO borg?
Wat is die 7% S/R regeling?
S/R regeling (Schade Risico regeling), is een regeling die het risico bij schade aan het gehuurde beperkt tot een maximum. Wij rekenen hier een premie van 7% over de netto huur voor. Natuurlijk zijn aan deze regeling wel wat spelregels aan verbonden. Voor de volledige voorwaarden van de S/R regeling, kun je hier kijken.
Waarom vragen jullie die 7% S/R regeling?
Hoe werkt transport?
Wat kost transport van materiaal?
De transport code staat gelijk aan een bedrag dat de minimale verrekening is van de transportkosten voor bezorging en het ophalen van het het gehuurde materieel.
Er zijn drie transportcodes:
- Transportcode 1: kleiner materiaal waarbij weinig handelingen voor nodig zijn om het te bezorgen op op te halen
- Transportcode 2: groot materiaal waarbij meer handelingen voor nodig zijn om te te bezorgen of op te halen
- Transportcode 3: langzaam verkeer waardoor er meer tijd handelingen voor nodig zijn om het te bezorgen of op te halen
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Waar kan ik materiaal ophalen of terugbrengen?
Je kunt het materiaal ophalen en terugbrengen bij één van onze vestigingen. Of in overleg bij onze partner. Geef bij je reservering aan wat je voorkeur is qua ophalen en terugbrengen, dan gaan wij het proberen te regelen dat op het juiste moment, het juiste gereedschap op de juiste plek ligt.
Waar kan ik materiaal laten bezorgen of ophalen?
Je kunt het materiaal laten bezorgen of ophalen door jou aangegeven locatie. Dit kan zowel thuis zijn als op de klus. Uiteraard moet deze locatie wel goed toegankelijk zijn voor onze chauffeur.